Medlemsskab

Medlem af Dansk Fjeldvandrerklub (DFK)

Klubbens grundlæggende formål er “at fremme interessen for vandring i fjeld og vildmark, samt at formidle kontakt mellem fjeldvandrere”.

Medlemskab af DFK byder på mange gode oplevelser, frisk luft og dejlig motion, samt rig mulighed for at skabe langvarige venskaber med mennesker, der deler din interesse.

Vi er en medlemsskare der repræsenterer alle aldersgrupper og klubben rummer stor viden/erfaring om rejser, udstyr og planlægning. Et vigtigt holdepunkt i klubben er, at det er medlemmerne der arrangerer ture for medlemmerne. Endagsture og weekendture foregår typisk i den smukke danske og sydsvenske natur. I sommerhalvåret drager vi ofte længere væk.

5 gange om året udkommer klubbladet “Dansk Fjeldvandrerklub” med spændende læsning. Her er beretninger om fede klubture og inspiration til dine næste oplevelser. At læse om andres ture og rejser er godt, men at se deres billeder er endnu bedre. En gang om måneden fra september til maj holder vi klubaften.

Via klubmedlemskab er der mulighed for, at handle godt tøj og udstyr til nogle gode priser hos udvalgte friluftsforretninger.

Hvordan bliver jeg medlem

Har du fået interesse for vandring, og ønsker medlemskab af Dansk Fjeldvandrerklub, kan du melde dig ind her.

Ønsker du andre oplysninger end dem du finder her på siden, er du velkommmen til at kontakte vores sekretær sekretaer@fjeldvandrerklub.dk.